OLA lala vikken kväll!

tjolahopp!
nu är vi nyss hemkomna efter en superdag & kväll! dagen startade med en tripp för mig med mor & far till dollars, där jag inhandlade lite smått & gott!!
sedan kom jag hem lagom tills mina grabbar klivit upp...sisådär vid 12 snåret..
då for vi på faxängen & badade, det har ju vart sådant kanon väder idag!  :) underbart!
där mötte vi upp sandra,liam & gänget, vi hade riktigt kul, det var många kompisar till oss som hade letat sig till badet! :)
vi bjöd min mor på middag här, fläskfile m. strips! sedan var det dax för att skynda ner till parken för att invänta Ola... mina grabbar ( & jag..) var väldigt förväntansfulla ! :)
han var helt fantastiskt duktig! & vi sjöng med i alla sånger!
sedan ville Anton ställa sig i den enorma kön till autograf skrivningen..... så det gjorde vi!  :)
när han tillslut kom fram till Ola, var han så upppspelt att han nästan inte fick fram ett ord! han sa hela tiden" mamma, jag är framme!!! "  & "  jag är så lycklig mamma!!! "  hehe... det är riktig idol-dyrkan det!  :)
sedan när vi skulle fara hem, när vi var framme vid vår bil, vem kommer & går förbi då?  om inte Ola, igen!  då sa anton:  men tjenare Ola!  hihi!  han är för go anton!  Ola han skrattade & hejade glatt tillbaks!
nu ska jag & hampus sova i vårt tält på baksidan! :) får se om det blir hela natten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0