party all night long!

tjooooo!
så var vi då hemkomna då från grillpartajet hos min faster! guuud så kul vi har haft i kväll!  :)
trevliga människor, suuuuper god mat, och singstar,& Adam Tensta.... finns det en mer perfekt kväll? :)
hos fastern fick vi så himla mkt god mat & efterrätter så det var inte klokt! och såklart måste man ju smaka av allt....hehe.... inget fick lämnas till slumpen....  :)  jag är så mätt så jag kommer inte att kunna äta på länge känns det som!
såklart så sjöng vi en hel del oxå..... men jag fick spö hela tiden av min faster,som är något av ett proffs på singstar...! vi måste köpa det spelet!  så kul alltså!
sedan stack vi ner på stan till parken allihopa för att lyssna på Adam Tensta, han var verkligen himla bra! grabbarna blev mäkta imponerade av han iallfall, de fick t.o.m autografen...hihi!
måste skaffa skivan , trodde faktiskt inte att han skulle vara så himla bra, men tji fick jag!
nu är det dax för sängen...börjar att känna mig lite trötter.....
kramar till er alla!

och ett stort tack för en superkul kväll vill jag skicka till min faster m familj! detta får vi göra om snart!  :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej hoppsan va kul vi hadde igår .Det va så roligt å få rå om er allihopa .Vill defenitift tävla igan i singstar ,finns inget kuligare i just looove it .Hoppas alla ä utsövda o pigga idag .Kramiz från fastra

2008-07-20 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0