rena rama bad-fritidset!

hehe.. idag så har det vart full rulle här hemma!
grabbarna har haft 2 kompisar var här hemma hos oss! så det var 6 glada barn som plaskade på ordentligt i poolen idag!  :)
vi fick besök av mamma & brodern m. Milo idag oxå, alltid trevligt! :)
annars så har vi haft en hemma dag, jag har rensat alla rabatter ute, samt ansat blommorna inomhus...att de har kunnat förfalla på endast fem dagar är för mig en gåta.....
nu ikväll så har jag rensat upp ibland barnens leksaker, fått lite mera ordning i kaoset så att säga..hehe...
hittade bl.a ÄKTA gamla star-wars gubbar, från min & T ungdom.... längesedan alltså!
det var prinsessan Leia, Luke Skywalker,Chewbacca+,en utav de små gråa gulliga varelserna,minns ej vad de hette, kul var det iallfall att hitta åt dessa gubbar, hampus blev as-glad! :)
nu skall jag kasta barnen i säng, sedan ska jag, om jag orkar, se en Irene Huss film!
imorrn kommer Angel+Alfons hit!  kul! :)
pusspusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: anna l

Tänk om gubbarna är värda en förmögenhet????

2008-07-17 @ 09:37:22
Postat av: veronica

han tackar och bockar =) kommer de?, sa han. Ha det gott nu när det e semester o allt. Kram

2008-07-17 @ 22:36:42
Postat av: AnnaKarin

Hallå :)

Jag ser att ni hade det bra på er utflykt!

Nu blir det sparswamt med livstecken från mig, ett tag, för nu far vi till Malexander i två veckor.

Ha det bra och njut av din välförtjänta semester, så hörs vi!

2008-07-17 @ 23:14:25
Postat av: vickan

Annakarin:hör av er så fort ni är hemma,så jag vet när vi kan droppa in på hotell rossön..hehe.. jag skall väl hinna med en visit till er innan jag börjar jobba i mitten av augusti va? ha en trevlig malexander vistelse! kramar!

2008-07-17 @ 23:25:50
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0