sista kvällen....

så var det då den sista kvällen här hos sandra&liam i skellefteå..... trist... både jag & killarna har trivts fantastiskt bra här med sandra & liam! :)
men nu är det dax att åka hemöver sollefteå! :)
imorrn mitt på dagen nån gång så startar vi härifrån, med sollefteå som slut destination!
sandra & liam skall ju oxå åka med oss dit, eftersom de skall vara i sollefteå i fyra veckor hos sandras mor & syster. så barnen lär nog hinna med att leka mera under sommaren!  :)
& sandra & jag skall nog hinna med både fest & pyssel ! :)
idag har vi vart på eddahallen, en nybyggd badhall, med sex bassänger, det var skithäftigt där! både vågmaskiner, hopptorn, grottor mm.mm....
vi hade tre väldigt roliga timmar där!
sedan vart det middag på Max! alltid gott!
nu ikväll tog jag barnen & gick till en av alla dessa jättelekparker som finns här omkring, så de fick leka av sig, så sandra fick möjligheten att packa deras grejer i lugn & ro!
nu skall vi kasta oss i säng, så vi är pigga & alerta för morgondagen!
tjipp på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0