sol & bad!

idag har det vart en kulig dag!
först imorse så var jag ju på besiktningen med passaten,och döm om vår förvåning när den gick igenom utan ett enda litet fel! en riktigt bra bil sa besiktningsgubben....  :)
sedan åkte jag & barnen på risön med madde & alfred,elias & oskar,där hade vi många timmars lekande & stojande,det var väldigt trevligt!
vi träffade även Abbe,ingela & deras barn , Linn & Simon där,så vi var ett litet gäng som umgicks & hade kul!
Anton träffade på en kompis där oxå, så dom såg vi inte så mkt av... de spelade fotboll så det stod härliga till!  :) åsså med små avbrott emellanåt av lite svalkande bad....  :)
vid fem tiden så stack madde & jag & barnen på stures och intog vår middag där, sååå lättsamt! :)
nu ikväll har jag vart & släppt av barnen hos deras mormor & morfar,de ska sova där inatt,T & jag jobbar helg...
imorrn vid fyra så hämtar jag dom! för några timmmars busande innan jag släpper av dom där igen....
ikväll har jag även hämtat ut våra " diggiloo" biljetter!  den 2/8 skall vi på 4 timmars härlig underhållning i bispgården i tailänska paviljongen,då diggiloo-gänget är där!  ska bli himla roligt! bl-a Måns Zelmerlöw,Nanne Grönvall, Linda Bengtzig,Thomas Pettersson mm.mm.......
nu måste jag få lite sömn! pussissar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅÅ vad kul med diggilo, trodde att närmsta stället var Skellefteå!! Hoppas ni får det kul då!! kram!

2008-07-06 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0