Tältat!

tältnatten på baksidan gick över förväntan! :)
vi gick ut & la oss i tältet med ficklampa+ böcker, vid 24 snåret, grabbarna tyckte att det var väldigt mysigt att sitta i tältet & så läste jag 2 sagor, sedan släckte vi lampan & killarna somnade ganska snabbt, efter lite småprat om all musik vi hörde hem till oss från parken!! hehe...  sedan var det lite små ljud från diverse djur som de hörde innan de somnade & ville veta vad det var, jag sa att det är djuren i skuogen som pratar med varandra, och det svaret blev de nöjda med, åsså somnade vi allihopa!
vaknade till några gånger under natten , för att kolla grabbarna.... men de sov som stockar!  :)
på morgonsidan vid 6 tiden var det såååå himla varmt i tältet, vi höll på att flyta bort!!  anton sov som en klubbad, men hampus bar jag in till T säng, sedaan somnade han om igen & sov till 12!
anton & jag sov gott, efter att jag öppnat upp tältet så det fick blåsa in lite, så sov vi till nästan halv elva! de var väldigt nöjda båda killarna efter premiärnatten i tält!  så det blir nog många nätter till i tält! jag kommer dock inte ställa tältet i morgonsol mer iallfall!!! hehe...
nu ska jag iväg & jobba extra 16-24 även imorrn, åååhhhhh så mkt kosing vi ska få!  :) kan vi göra mkt skoj för!
ha en solig bra dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0