godmorgon!

eller morgon & morgon....hehe... vi klev upp vid halv elva snåret...  :)  nästan så att man föesovit sig när jag börjar kl 13!  :)
ja eftersom jag blir trackad av min kära bror så får jag väl ta & rycka upp mig & skriva några ord då....
igår var vi inte till min kusin & kollade bebbe....den hade visst vart lite gnällig på natten, så vi skulle ta besöket en annan dag.
istället for vi till brodern & Milo & härjade loss!
jag blev impad av min bror, han spelade t.o.m fotboll med oss!  :)  han som inte har nåt bollsinne för fem öre! :)
och nu ska jag ge er ett bra film tips mina vänner!  " World Trade Center" med Nicolas Cage, såg den igårkväll och vikken kanonfilm alltså!
nää nu måste jag hoppa in i duschen!
p.s fin bild va brorsan? snodde den av dig....   :)  d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0