midnatt råder....

nu är det tyst i huset! alla utom jag ligger & sussar gott...händer inte ofta att jag sitter uppe som siste man( kvinna) i detta huset!  oftast slocknar jag som en klubbad val direkt barnen somnat, men inte idag!
idag har vi haft besök av broder & Milo på f.m. det är som vanligt väldigt trevligt med dom på besök! :)
sedan när T kom hem stack jag iväg & handlade lite matvaror & nya pärlor & pärlplattor till barnen, samt lite nya burkar med leklera! grabbarna blev överlyckliga när jag kom hem! så här ikväll har det lagts pärlplattor på löpande band tillsammans med grannbarnen! de mindre barnen lekte hejvilt med lekleran,faktiskt utan att lera ner hela hampus rum denna gången!  :)
ikväll har jag vaktat de sovande grannbarnen en kort stund oxå, mamman i huset skulle hämta storbarnen på match, så då kilade jag över & fick ju även chansen att kolla lite fotboll i lugn & ro....  :)
hemma var det full hejning av båda semi lagen!  grabbarna höll på det lag som gjorde mål...och det vart ju några mål ikväll!
jag tycker faktiskt att Turkarna hade vart mer värda att få vinna om jag ska vara ärlig...... det hade varit mera oväntat än att det som vanligt blev Tyskland som gick vidare...
imorrn skall vi dra en sväng ner till björkå, till vår kusin Maria & kolla in lilla Tuva-Li, som nu hunnit bli en hel månad!
får se om vi hinner med att hälsa på några flera därneröver....
nää om man ska ta & läsa lite bok, innan det är dax att sussa!
pussilipussis!

Kommentarer
Postat av: Rutger

Nämen å, då kanske vi ses i morgon då??! Från din käre vän Rutger i Björkå!

2008-06-26 @ 21:51:41
Postat av: Jimmy

Nu tycker jag att du börjar bli lite dålig på att blogga! Sammanlagt har jag gjort 6 inlägg igår och idag...Du har bara gjort ett. Kom igen nu!

2008-06-26 @ 23:41:04
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: Morfar

Heja Spanien. Europamästare?

2008-06-27 @ 00:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0