skolavslutning!

ååå vikken härlig kväll det har vareit !
barnen var så himla duktiga & fina i kyrkan så man ville bara gråta, så vackert var det !  :)
man blev faktiskt ganska gråtmild av att se barnen  där.....
de sjöng en massa sånger, och det lät så fint så det var inte klokt!
prästen var ett slag för sig..... vilken häftig kvinna alltså!  det första hon gjorde efter att barnen tågat in i kyrkan, var att dra på sig sverige-matchkläder!  shorts & tröja, sedan började hon sjunga fotbollsramsor...hehe... sedan så tog hon fram en skateboard & åkte i kyrkogången- fräsig präst var det!
efter kyrkan var det dags att kramas med fröknarna utanför, åsså fick de ge blommorna till fröknarna... de blev väldigt rörda & glada över dessa blomster.... kul att det var uppskattat!  :)
sedan for vi alla upp på hallstaberget för att fika tillsammans, det blev en mysig stund!  innan vi åkte hem, tog vi en promenad upp till hopptornet... högt, högt..... men skoj tyckte ungarna!

tidigare idag hade vi besök utav brodern & Milo!
de var här ett bra tag, vi fikade, spelade fotboll(  ja, t.o.m brodern ! ) åsså fick jag både mata & byta blöja på min älsklingsbebbe!  :)
sedan fick vi se Milo krypa!  det var så gulligt...han liksom kravlade sig framåt... killarna tyckte att han var ursöt!

jag kan inte fatta att min anton  blitt stora killen...... nu har han sitt allra första sommarlov... sedan börjar han i 1 :an!  tiden flyger verkligen iväg väldigt fort!  hampus börjar efter sommaren i 5-årsgruppen....jag som tyckte att det var nyss som anton gick i den.....  våra fina älsklingar...  stora killarna !
nu ska jag njuta av resten av kvällen innan sängen.... minnas kvällen i kyrkan..  :)
imorrn är det firande utav lillebror & grannflickan - hampus tjej....  :)  de ska gifta sig då!  :)
kraaaaam till er alla & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0