skolavslutning!

imorrn har anton skolavslutning!  jag har nyss arrangerat ihop blomgruppen som alla barnen skall ge deras två urduktiga fröknar! eftersom jag är klassmamma , och älskar att påta på med blommor så tog jag på mig den uppgiften!  :)
åå det ska bli så roligt att titta på barnen i kyrkan imorrnkväll..... kanske t.o.m kommer det att komma en liten tår.... givetvis av lycka, och att barnen är så fina! :)
mamma & pappa &  min farmor skall oxå med & titta i kyrkan, sedan efteråt så skall alla som vill i klassen samlas på hallsta, i friluftsstugan, vid skidstadion, och fika tillsammans!  kommer att bli mysigt!  vår familj ska ha med sig kladdkaka & grädde som jag bakat nyss. mums!

anton har oxå berättat att klassen har tränat måååånga sånger som de ska sjunga i kyrkan!  gulligt värre! :)
nää nu är det snart dax för att göra middag, sedan är det fotbollsmatch!
ha de så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Fint blomarrangemang!

Skolvslutningen här är på torsdagkväll - utomhus :0

Spännande att se vad det blir för väder...

2008-06-10 @ 18:14:13
Postat av: vickan

AnnaKarin: hellojs! tackar tackar! den blev ju inte så stor, men jag tyckte att jag fick till färgerna bra iallfall! hehe... hoppas att er skolavslutning inte blir så blöt som våran match blev ikväll! :) ska kolla ut en dag senare i sommar som vi kan komma till er! kraaaam!

2008-06-10 @ 21:45:13
Postat av: AnnaKarin

Ja, gör det! ni får gärna stanna över också. Jag har ju snart t.o.m. gästrum! Fast ungarna kanske hellre vill tälta. Alla över 3 år isåfall!

Jag sa nog inte tack för bv erbjudandet i min blogg nyss. Det är inte många som är så generösa!

Jätte tack, iallafall! :)

Natti natti...

2008-06-10 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0