Superhjältarna-Guldbomberna 3-1 !

japps! då var den sista matchen innan sommaruppehållet avklarad,och mina superhjältar avslutade med ännu en vinst!  :)
barnen spelade som vanligt superduper bra, de har blivit så himla duktiga under denna säsongen, de SPELAR verkligen fotboll!  passningar, inlägg,dribblar & jobbar hemåt vid anfall mot eget mål....de är helt fantastiska! jag är såååå stolta över mina superhjältar! och det viktigaste av allt, de har kul när de spelar!
känns lite trist att det är hela 7 veckor tills nästa träning & match...

annars idag har  jag jobbat kortdag, seda for jag på skedom & hämtade barnen, brodern var där med Milo oxå, så vi stannade kvar ett tag & busade med dom! 
hemma i hjälta fick vi strålande solsken på e.m. så vi var ute hela tiden tills vi skulle iväg på matchen! jag planterade de 4 sista perennerna som jag fick av gudrun, det blir nog jättebra när de växer till sig!

idag har anton fått en hel kasse med kläder utav min kusin lucas, som är 4 år äldre än anton, det avr jättefina kläder, och anton vart som vanligt när vi får kläder utav lucas, superglad!  ville ta på sig dem på en gång! :) coolast tyckte han att en modo-tröja, och en hockeyskolan-tröja var!  :) tack så mkt för kassen fastra min!

som ni ser på bilden jag lagt in, så fick jag äntligen min bild på mina hjältar, ett par stycken fattas dock... jag gav dem glassarna som jag hade utlovat oxå- det vart succe kan jag säga!
en annan kul sak var att Hampus gjorde äntligen sin match-debut ikväll oxå!  han var jätteduktig min lilla kille! :) höll t.o.m på att göra mål!
nu skall jag kolla klart på österrike-tyskland- matchen på 4:an !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0