får jag lov?

idag har min Anton en tema dag på skolan. imorse direkt på morgonen så traskade alla barn,förskoleklassen,1-3 :an, ner  till hullstagård, för att där skulle alla barnen tilsammans ha dans i två timmar! Anton var väldigt förväntansfull över detta faktum att de skulle få dansa....så imorse innan avfärd till skolan så var det ett himla sjå, om vad han skulle ha på sig,han tog en fin.skjorta,jeans och såklart så skulle han ha både coolt halsband och armband!  han var så söt så!  :) nu märker man att de börjar bli stora! våra små grabbar.....
hoppas att han har det bra där på skoldansen!
ikväll så skall jag ta mig i kragen och fara och simma!  jihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0