god förmiddag på er alla!

detta kommer att bli en härlig dag! ni vet ibland vaknar man och känner att : gud vilken härlig dag!  och så kändes det idag!
killarna vaknade som vanligt vid 7-8 snåret, så klev vi upp och fikade frukost framför barnprogrammen!
sedan vid 9 så såg mina barn att grannarna var ute & åkte skoter,och då blev det fart på grabbarna kan jag säga!! fort på med kläderna och ut! :)
det är ju ett underbart väder idag måste jag medge....
härhemma har det även till morgonen hunnits med att baka moffas thekakor, dom blev mkt bra! vi har fikat dom ute på altanen med grannarna alldeles nyss, och thekakorna fick mycket väl godkänt!
nu busar alla 5 barnen härinne och de har alldeles förträffligt roligt!  :D
snart ska jag packa badväskan, vi åker till badhuset vid 13 tiden, ska bli skoj!
och ikväll är det dags för lets dance finalen!  jag längtar...det kommer att bli spännande! men jag sätter en peng på att mat-tina kommer att ta hem det hela!
nu ska jag kolla vad kidsen pysslar med! tjipp på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas ni får kul på b-huset! Vi ska inte ha en bebbe till än på ett tag...så nu vet du det. lets dance vad är det?? finns ju annat att titta på, tex så ska det låta!! Kram!

2008-03-28 @ 13:58:00
Postat av: veronica

Tjipp! trevlig helg från oss med. Ha så kul imorgon =) det var väl inte igår som du var ut =) kramar

2008-03-28 @ 16:42:34
Postat av: vickan

Angel: meeen nääää... så ska det INTE låta heter väl programmet? det är väl mest för tanter va?
:)

2008-03-28 @ 17:32:19
Postat av: v

karaeoke (stavas det så) i sollefteå framöver. De vill att jag ska följa med. Får se=)

2008-03-28 @ 18:20:44
Postat av: vickan

Veronica: hehe... men huvvaligen!

2008-03-28 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0