hurra för mange 30 år!

tjipp!
idag fyller min rara lilla kusse i östersund 30 år!  whohooo! stora gratulationer till honom, men han kommer inte hem först imorrkväll, så vi skall åka & gratta honom på lördagen,sedan på lördag kväll skall ju vi " ungdomar" gå ut på krogen med honom! det känns riktigt trevligt att gå ut och vara lite social... jag har ju lite svårt för det där jag....hehe... men jag är ju en hemma-myra,så är det bara! men det lär nog bli riktigt trevligt på lördag
idag har det vart jobb hela kvällen lång,Anton var vaken när jag kom hem, så jag har legat & myst lite med honom i hans säng tills nyss! nu sitter jag & kollar på tv4-fakta,en mkt bra kanal. konstigt att jag inte upptäckt den tidigare....
läste nu på nätet i kväll att det har skett ytterligare ett dubbelmord,bara 4 mil från Arboga.
denna gången var det oxå en mor & hennes barn som bragts om livet...av sambon.
fruktansvärt otäckt.... man undrar ju vad det är för sorts person som kan göra dessa saker... odjur, det är vad de är!
man undrar ju var samhället är på väg....
nä, nu ska jag läsa vidare. kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0