jobb,solsken,mys, & jobb igen.....

hallojs folks!
nu sitter jag här i sängen och ska snart sussa & klockan är 21:35.... jag är som en pensionär känns det som...hehe...men jag är faktiskt trött!
har jobbelijobbat min lååånga dag idag,och på min rast for jag upp till min moder & fader som var b-vakt till killarna när T & jag har jobbat , för att få se en liten glimt av mina darlingar... ååå vilka gosiga pussar & kramisar jag fick utav dom ! :)  fick ju även en glimt av Milo-gubben som var där på en blixtvisit.... han blev lika glad som alltid över att se sin knäppa faster! :)
innan jag for tebax till jobbet, så var jag ute en stund med grabbsen, därav de underbart fina foton jag fick av den supersnygga brödrar-duon ! visst vart korten fina?
nääää jag orkar inte skriva mera nu. men hörrni,kom ihåg att jag har mitt ljusparty på tisdag kl 18:30 ! kom på fika ni som har lust,men ring eller messa mig innan så jag vet vilka som kommer (  så jag har koll på fikat vet ni... )
jusst det!  till brodern: ojojoj vad " du-vet vems" presenten blir tjusig ! hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0