kroppsarbete!

efter att jag hämtat barnen hos mor & far så ägnade jag mig åt hederligt gammalt kroppsarbete...snöskottning! så det hette duga! herrefasiken vad det snöade igårkväll.....
barnen hade haft det superkul däruppe,för när jag skulle hämta dom så möttes jag av Hampus skrik; jag vill INTE hem!!!   kul att höra.....hmm.,..  hehe...
ja,ja, efter skottningen så kände jag för att köra lite sit ups och annat småskoj!  så nu känner jag mig himla duktig må ni tro! efter middagen så skall jag & kidsen upp till brodern och visita lite! det var ett tag sedan vi var där och gullade lite med milo!
nä nu måste jag fixa klart middagen! höres kanske ikväll! kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

ja, jag säger bara; vilken energi...
...fast skotta snö gör jag gärna. Då känner jag mig väldigt nyttig och sund!
Imorrn bär det av till mormor för de två stora. En dag senare än planerat pga sjukdom. Så det kan hända att de stannar till lördag. Kan vara bra att veta, så att inte din storgrabb blir för besviken :)
Hej så länge!

2008-03-03 @ 21:12:22
Postat av: vickan

tjoflöjt! näää då,han blir inte ledsen,han är glad över att bara få åka iväg lite! :D åsså skall ju milobubben med oxå ! sedan så är ju Anton väldigt förtjust i bebisar,så får han nog bara ta sig en titt på " han utan namn" så blir han nog nöjd!

2008-03-03 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0