mat-tina vann!!

jaaaa! min favvo i lets dance vann!  det var ett mkt underhållande program idag,men det känns så snopet när det är slut.... man vill ju liksom ha mera dans!
idag har vi härjat på ordentligt på badhuset! vi hade jättekul,grabbarna lekte så det stänkte om det...haha,vilket bad-skämt va? hehe...
sedan for vi en kortis upp till Bettan så hon fick kapa lite lugg på mig,jag blev väldigt nöjd med resultatet! Milo var oxå på ett härligt humör, skrattade hela tiden !
nu ska jag kolla på criminal minds som jag missade igårkväll, men som tur är hade brodern spelat in det!
imorrn är det gratulationer av kusinen  som står först på dagordningen! sedan är det dags för partaj!
känns otroligt kul att få gå ut & se lite folk! spännade att se om jag orkar att vara vaken längre än till kl: 23....
och vad ska jag ha på mig? jeeezus!  har inte tänkt så långt..... kanske måste kolla i garderoben och damma av några gamla party-trasor!  de lär ju ha fullt av  mal-hål ...... hehe..

Kommentarer
Postat av: Fadern

Du vet väl att en skönhet klär i allt!

2008-03-29 @ 01:02:48
Postat av: Anonym

ÅHHHHHH vad kul att gå ut på party!! Festa loss rejält för mig också!!Kram!

2008-03-29 @ 10:19:08
Postat av: vickan

pappa: hahaha! du e rolig du !
:)
vem som la den andra kommentaren det vet jag ej...

2008-03-29 @ 10:30:35
Postat av: Angelica

hihi, det var min kommentar...lilla bockenbruse!! dovgott i natt när du kommit hem!!

2008-03-29 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0