mönsterbarnen!

idag har jag ju haft fullt upp med att fara mellan kvartssamtalen! imorse först ut var lillemans dagis..... det började inte så bra, för han hade ju fått för sig att han oxå minsann skulle vara med på " mötet" som han kallade det... men så var icke fallet,bara mamma & fröken, det tog hus i h-vete!  han fick snällt vara ute med de andra barnen och de andra fröknarna!
fröken hade bara gott att säga om Hampus! han var en duktig liten kille!  ( men det visste jag ju redan!)
och av de dära utbrotten han har här på hemmaplan, hade de inte sett röken av på dagis!  och det är väl bra, att han bara visar dom härhemma,men man hoppas ju att de nån gång får se hur han kan hålla på ibland..hehe...
det är bra  att lilleman sköter sig!  då får han gärna ha lite småutbrott härhemma ibland!
sedan var det dags för nästa " eldprov" Antons utvecklingssamtal..... jag var lite orolig innan , för förra terminen var det lite turbulent kring klassen, mycke spring,bus & allmänt kaos emellanåt.....
MEN fröken hade denna gången bara gott att säga om Anton! hon tyckte att han hade mognat enormt, samt att han var en riktig hejare på matte( inte som mig då...) hehe... och han var vältalig & hade ett mkt vårdat språk!  ååå vad jag vräker på nu!  jag vet att man inte skall malla sig över sina barn, men man kan ju inte låta bli !!
jag blir så stolt över grabbarna så det är inte klokt!  :) det bästa av allt är ju att de trivs så himla bra  på deras respektive avdelningar/ klass !  det är suveränt verkligen på rödsta!
men snart så står man säkert där med trotsiga, fulla tonåringar.....vad vet man ?  hehe.....
nu sussar dom sött, men Anton har vart lite hängig idag...hoppas inte att det är nån bacill på ingång... T har ju vart dålig i en hemsk hosta och ont i halsen...kan bara hålla tummarna att killarna får hålla sig friska! men jag känner mig lite halvhängig oxå,så det kan mkt väl vara nåt på gång.....
imorrn skall grabbarna till sin farmor & farbror och påska!  jag jobbar kvällen igen, så T får ta på sig påskkläderna han oxå! hehe... jag skall ju ut & påska med dom på fredag! tro om Milo kommer att vara iklädd,dagen till ära,till påskkärring oxå?

Kommentarer
Postat av: Lisa

ha en tervlig kväll! :)

2008-03-19 @ 22:13:39
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: HATERZ

in o läs vår blOgg va väntaru på jalla!

2008-03-19 @ 22:22:47
URL: http://haterz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0