på vift !

goderafton !
ikväll har jag & grabbsen vart hos Bettan , brodern & milobubben och busat !
vi kom dit vid halv sju tiden,och jag hade tänkt att vi inte skulle stanna alltför länge.....men milo var ju på ett av sina bästaste humör,och då kunde vi ju helt enkelt inte åka hemöver! så vi kom inte hem först vid nio tiden! men det var ju grabbarna inte ledsna över direkt..hehe..
vi fick go-fika av Bettan,fast det är väl min kära papps som skall ta åt sig äran över de goda bullarna....hihi! det var ju han som hade bakat dom!
men så han växer lilla gubben!  det var ju bara nån vecka eller så sedan jag såg honom sist,men man märker på en gång hur stor han har blivit!

läste på Ankans sida att de stackarna har vart sjuka....huvvaligen då!  hoppas att du klarar dig lilla du,och att ni får hålla er friska tills vi kommer och våldsgästar er på fredag!  :D såg du att systra din m. familj oxå skulle med? det kommer att bli en härligt rolig dag,det känner jag på mig!
hoppas att vi kan få stanna där några timmar,så att det inte bara blir ett " in-ut-besök " så att säga.... :D
jag längtar iallafll till att få komma iväg littegranna just nu .....skall bli skönt med lite miljöombyte...

nä nu skall jag lypsyla mina nagelband,och titta opå csi som jag spelat in.....

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Man får stanna skitlänge om man vill! Har man tagit sig ända hit så får det inte bli nåt in-utande. Vi får väl höras så vi kan bestämma om ni vill ha lunch och eller middag + ett eller annat fika, givetvis!
Jag är som sagt inte så bra i rösten än, men jag håller nog på att repa mig från febern iallafall!
vi
hörs!

2008-03-03 @ 22:15:40
Postat av: veronica

Missade att du frågat =) Ja, det e till uska. Vi startade 20 aug förra året och nu har är det bara till 12 juni sedan e det klart! ska bli skönt. 2009 el 2010 funderar jag på att läsa till sköterska, men har inte bestämt mig ännu. Vi får se vad som händer. Man ska ha råd att plugga i tre år...
ha de gott!
Kram

2008-03-04 @ 10:29:25
Postat av: Bettan

Funkade det? Labello (elller vad det heter. Blå med vit text) är bäst.

2008-03-04 @ 20:45:06
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0