påska runt i byn !

i morse vaknade killarna i tidig gryning( 6.30) vilket är mkt tidigt för att vara dom...när de var lediga & allt....
anledningen tror jag var att de var så sugna på att få sina påskägg av oss... och de vart väldigt glada när de väl fick dom!
vi fick besök på f.m. av min moster & hennes B-A , de hade med sig små söta ägg till killarna,åsså bjöd vi dom på lite fika,det var en trevlig stund! fast killarna härjade  på i sin allra mesta speedning!  jag tror på fullt allvar att de har vart socker-höga hela dagen, man kan faktiskt bli det ! och det har ju varit mkt gotta idag, det ska inte stickas under stol med....hehe...
sedan var det dags för oss att fara ut på turne´ !
första anhalten var grannarna,sedan min farmor, min faster & mina kussar, sedan for vi till min bror,och till sist kom vi till änd-stationen,min moder & fader! :)
vi har haft så kul idag må ni tro!  hos milo busades det ganska rejält.... så rejält att min bror trodde att mina barn hade nån sorts bokstavssjukdom.... men det var för att de var socker-höga,jag lovar!
milo var söt som vanligt,mina barn är ju sååååå kära i han...
hos mor & far bjöds vi på en mkt god kyckling-middag! sedan så myste vi ,och grabbarna passade på att ta sig ett bad i deras badkar( eftersom vi inte har det hemma, är det väldigt poppis med badkar..)
sedan efter bad & torkning & en hel massa kramar & pussar,så for jag hem,T & jag jobbar ju som sagt hela påsken igenom,så killarna sover inatt hos min rara mor & far!
nu kollar jag lite lets dance,spännande......men Tina är ju helt outstanding!
imorrn efter jag slutat jobba, ska jag bjuppa mor & far på pizza, sedan åker jag & killarna upp till ruifstugan en kortis, min vän sandra är hemma från skellefteå med hennes son liam,som killarna gillar starkt! och sandra m. familj skall ha en liten påskfest däruppe som vi ska till , men bara en stund, sedan ska jag hem med killarna & myyyyysa!
nu skall jag kolla på filmen " solstorm"

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tjopp! Du får lämna besked sen vad du tyckte om Solstorm, så jag vet ifall det är nåt att se!

Ja, jäklar vad det härjades idag! Men det var skoj! Vilken tur att Milo inte ska få äta godis förrän han är 18 så han slipper bli socker-hög ;)

2008-03-21 @ 21:44:20
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0