sista dagen på sportlovet...

tjopp på er!
jahaja,så var det slut på ledigheten då.... typiskt,när det började bli som bäst!  :)
nejdå,det känns skönt att ha varit ledig ett par dagar,men det känns bra att komma tebax till jobbet oxå! och det måste ju betyda att man trivs på jobbet antar jag... och det gör jag ju!
idag har vi varit uppe på skedom och grillat i mor & fars kåta som dom har på sin gård! det var väldigt mysigt!
brodern och familj kom förbi oxå,så vi hann med att surra med dom oxå! fast det var ju Milo som var det intressanta.....hehe....
väl hemma igen, på eftermiddagen,så kollade grabbarna lite film,nån ny om några jordekorrar...nåt för Betta kanske? :)
sedan så var lilleman så rar & gullig och hjälpte mig att städa,han är en hejare på att svabba golv!
så nu känns det skönt att ha styrt upp detta med städningen denna vecka! 
sedan så har jag varit med i nån tävling,ja har suttit och skrivit så mina fingrar nästan blöder.....hehe...
jo, jag har vart med i en tävling som sagt på nätet,så nu tänkte jag vinna en spa-helg i kristianstad för två personer.....så nu gäller det bara att hålla tummarna för att jag kommer att vinna oxå! ( vilket inte är en speciellt stor chans... ) men lite tur kan man ju hoppas på iallfall!  :D
nu ska jag kolla lite tv innan jag slocknar..... pussisar på er !

Kommentarer
Postat av: veronica

Ja ni får göra det. Vi har ju bott snart 1½ år... det finns lite mer att göra här när snön börjar försvinna
ha de/ V

2008-03-10 @ 00:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0