skärtorsdag!

ja, glad påsk på er alla nu då! :)
nu är jag nyss hemkommen från jobbet,där gjorde vi jättemysigt för de som bor hos oss, med fin dukning och påskmust och tända ljus till middagen!  alla vart jätteglada! sånt gör mig glad i hjärtat,när man ser hur rörda dom blir....
och har ni sett vilket underbart påskkort jag fick idag? gud så söt ungen är !!  :)
idag har killarna vart & påskat för farmor & farbror & lille kusinen Alex.  dom hade fått en sån söt liten påskpåse med gotta av Alex, och en jättechokladhare!
imorrn är det dags för mig att fara & påska med dom!
jag måste berätta en kul grej som Anton sa igår när vi va & fikade på min mammas cafe, " mamma & mormor & Hampus, vet ni vad som händer på fredag?  "  nej sa vi, vad?  "  jo, på fredag då dör jesus! "  ojdå!  jasså, sa vi, medans H tittade lite frågande på Anton och frågade varför han dör då ? " ja, det har jag ingen aning om , men dom sa så på skolan,så då är det bara så förstår ni ! " hehehe...... ja barn är då för underbara!  :)
nu ska jag kolla på inspelade " criminal minds" kanon program!
see u at blåkulla!

Kommentarer
Postat av: kattis o nina

vafan klockan e redan 10 och du har inte skrivit ett ord än
VAKNA upp o hoppa ligg inte oå dra dig du o jag måste fånga dagen!!!

2008-03-21 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0