slö söndag...not!

idag har det vart en sådan dära härlig heldag med både morgon & kväll fast på jobbet! förutom en kort sväng mitt i dagen, när jag hade rast,och då passade jag på att promenixa en kort liten runda,jag gick bl.a förbi " brottsplatsen " alltså den sträcka som A förmodades ha  vandrat under den lilla incidenten i fredags..... jag fick en hemsk känsla i magen faktiskt när jag tänkte tillbaka på den hemska stunden han var borta,när jag gick den vägen idag....ush!
jaja,det har alltså bara vart jobb idag för hela slanten...men min kväll lystes upp litegranna av att T & grabbarna kom förbi en sväng på jobbet och hälsade på,och killarna var på ett riktigt gosigt puss-humör! mina jobbarkompisar tyckte att de verkade vara riktigaa " gose-pojkar" och det är dom ju,mina små troll.....
idag har jag även hunnit med att göra helt superba påskkort till Milo & Alexander....hehe.... de barnen kommer nog tycka att jag är en knäpp faster när dom blir stora & tittar på dessa kort jag gjort åt dom ( om de finns kvar vill säga..)  hehe.....
imorrn slutar jag tidigt och ska passa på att handla lite påsk-gotta innan jag hämtar grabbsen!
på kvällssidan får vi besök av Gabriel & Adelia med tillhörande moder. då blir det förmodligen tjo & tjim i stugan kan jag säga!  :D
till Annakarin: jamen va fint att du ska till " storstan" i påska!  får se till att boka in ett besök här hemma då hos oss tycker jag !  :)
näää nu håller mina ögon på att torka ihop av sömnbrist......gonatt!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja, bara det inte bär av söderut över påsk så kan det ju bli fråga om nån slags utflykt av det slaget, ja. Förmodligen blir vi nog hemma. Vädret ser inte ut att bli det bästa efter vägarna därnere...

2008-03-17 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0