söndag!

 nu när jag sitter här och funderar på vad vi har gjort idag,så slås jag av att vi inte har gjort nånting särskilt alls idag ! eller, joo, grabbarna och jag klev upp vid halv åtta tiden imorse,T klev upp vid 12.... sedan myste jag & killarna med god frukost och morgonbarnfilm! sen hjälpte killarna till att städa,ni vet,damsuga,torka golv,damma, ja, sånt som man inte gör så ofta!! :D
vid två tiden så skjutsade vi T till jobbet,åsså for vi upp på skedom och busade ute i snön!
vi blev bjudna på middag av mor & far,jättegod fisk!
eftersom killarna skulle få sova över där inatt,så for jag hem och sedan dess så har jag inspirerats utav Bettan,och planterat om alla blommor här hemma! nu ser det så fint ut sååå! nu skall jag förmodligen lägga mig och sova i tid,så jag är pigg & alert på jobbet imorrn,men jag jobbar bara till 13 jippi!
kanske blir det ett besök till Bettan efter jag hämtat killarna,så man får pussa lillen litegranna! kanske t.o.m röva bort han litte...hehe....
goood night everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0