tji fick du faster!

ikväll var jag hos J+B en sväng,och Milo var på ett alldeles underbart humör! han skrattade mest hela tiden!
sedan skulle jag byta på honom,så jag la honom på skötbordet,och börjar att busa med honom,och just när jag håller på att " blåsa" honom på lilla magen,vad gör han? jo, han pinkar på mig! mysigt värre.....hehe... sedan skrattade han så gott sååå.....
ikväll har jag vart & plaskat runt lite i badet oxå,jag hann  nog med en 50-60 laps iallfall! så jag får väl vara nöjd med det!

idag när jag hämtade Anton + kompis på skolan, så var Anton alldeles till sig,över att det hade varit såååå himla kul att dansa,så nu ville han börja bugga!
så jag har kollat upp detta, och imorrn,läglit nog, så börjar en nybörjargrupp för barn uppe på skedom,så då ska jag & Anton fara dit & kolla läget lite. jag tycker att det är jättekul att han gillar att dansa! och han har ju liksom rytmen i kroppen! så nu håller han på att tok-längta efter att få dansa mera imorrn!
morbror Jimmy tar väl åt sig äran nu,och säger att Anton har det efter honom,det där med dansen....hehe...

jag sa till Milo att imorrn skall vi busa en hel del....och jag tror att han tyckte att det var en bra ide´,för han bara skrattade! kanske tar vi en promenix bort till hans farmor & farfar om någon av dom behagar att vara hemma! hehe.... mina killar tar detta med att passa lilleman på största allvar,men dom tror nog att vi skall passa han i flera dagar,med tanke på allt dom tänkte hinna med där uppe i huset på ett par timmar....hihi!

och nu kära ni! är det bara några få dagar kvar till årets höjdpunkt....whooohoooo.....melodifestival-finalen!
svårt att tippa vem som kammar hem hela tjottaballongen.....kan bli nästan vem som helst...bara det inte blir Mr.sjögren... huvvaligen.....
mitt tips går på Perelli eller BWO...
nu ska jag sussa gonatt! ( med skorvmedelslukt om mitt huvud....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0