ätande,hallsta,& cirkus!

jomen halloooo!
igår var det en händelserik dag!  jag hade först planeringsdag på hallsta berget, det var en mkt bra dag som skulle ha behövts varit längre.... kändes som om vi lätt skulle kunna ha fyllt ut en hel dag till!
som vanligt när man är på hallsta så är det en himla masa ätande! :)  det var fika kl 9, lunch kl 12, fika igen kl  14...... kändes lite som om man åt mest hela tiden!  och man måste ju äta det som bjuds...givetvis!  inte går det att skippa  nåt av allt som det bjöds på....hehe.....
sedan på kvällen var det dags för mig & killarna att gå på cirkus!
vilken upplevelse det var att se killarnas minspel, de var helt exalterade!  det var verkligen en fullträff att gå på cirkus!
vi bestämde innan att vi skulle sitta med madde & gänget, det var väldigt kul med en massa sällskap!
anton & alfred satt på bänkraden framför mig och satt & kommenterade vaje nummer noggrant!  :)
en liten nackdel var att hampus vart lite rädd/ förbannad för att ljudet var så högt..... och det var sant, de spelade hyffsat hög musik... men han vart nöjd över att jag satt & höll för hans öron med jämna mellanrum! hehe...
vi kom upp till min mor & far vid halv tio...det var ju meningen att hampus skulle sova där, men det slutade med att det var anton som stannade kvar där! :) lilleman villle helt plötsligt följa med hem !
det blev en mkt sen kväll igår.... vi somnade tillsammans jag & hampus vid 23 tiden..... men roligt had evi haft iallfall!
idag fyller min farmor 75 år-hurra hurra!
så snart ska vi fara dit & gratta henne, åsså ska vi först upp till mor & far och hämta anton & så får killarna cykla lite-alltid populärt!
nä nu vill hampus ha datorn för sig själv! byebye....

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlig dag=)

2008-05-21 @ 10:12:26
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra dag idag!
Kram!

2008-05-21 @ 10:20:07
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Maria

Hej, Är allt bra med dig idag?

Måste ju även tipsa dig om en grym tävling:
http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

Priser till ett värde av c.a. 15 000:-, Det får man ju bara inte missa! :)

2008-05-21 @ 10:28:40
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: cammie

Hej! JA visst var ljudet högt! Oliver hade sina hörselkåpor på sig hela cirkusen! Behövdes verkligen!

2008-05-21 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0