gokvälls vänner!

ja, det blev en helt ok dag tillslut,efter missödet imorse....
nu känns det nästan inget i ryggen,konstigt det där tycker jag...hur det kunde bli sådär med min rygg...mamma trodde att jag knäckte till nåt revben, för hon hade visst gjort det för hundra år sedan, och hón sa att det hade känts precis som jag förklarade.... men det tror inte jag, för då skulle jag väl ha haft ont nu oxå?
man bli ju fundersam vad som händer i kroppen emellanåt....
annars har vi mest slappat hemmavid idag,plockat & påtat på i den mån jag kunnat. tog t.o.m och spelade lite badminton med grabbarna en sväng innan vi åkte till mina föräldrar, killarna tiggde och bad att dom skulle få sova över där inatt.... och det fick dom ju såklart! :)
så imorrnbitti skall T & jag passa på att åka en sväng på dollars och shoppa litte! vi får sällskap i bilen oxå av min farbror & hans äldsta dotter som oxå ville hänga på! det blir väl som vanligt en hel massa smågrejor, bl.a ska jag kolla på dynor till utemöblerna, gardiner,vägg-amplar..mm.mm.........listan kan göras låååång! men som tur är så har man det ju inte sååå fett med kosing att man kan handla hur mkt som helst!
nu ligger jag & kollar på indiana jones...han är ju den coolaste som finns, eller hur?  :)
jag skall bli som han när jag blir stor!

Kommentarer
Postat av: veronica

jadu, paketpris går nog att ordna =) tror nog det e jag som får betala för att bli fri ett tag... Det har varit bättre ikväll. Hannah fick en cykel idag o hon blev helnöjd. Rosa såklart, en riktig prinsess cykel! Så kvällen har bestått av cyklande och regnväder. Hadé

2008-05-03 @ 00:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0