Hej hopp!

tjosan på er alla där ute i stugorna!!
idag har jag arbetat hårt skall ni veta...... näää då det var lugnt idag på jobbet!, jag jobbade ju bara kort dag oxå, så det gjorde ju det hela mkt enklare!
men en dålig nyhet nådde mig dock på arbetet..... killarnas match som vi skulle ha spelat ikväll, vart inställd..... tråkigt!
laget som vi skulle ha mött, hade visst dragit sig ur hela kvartersen...mkt trist!
jaja, det vart ju idel krokodiltårar från barnen när jag droppade detta, så som plåster på såren så tog jag barnen+ en kompis till Anton, som oxå spelar i laget, med på badhuset efter middagen! vi hade himla kul där, killarna lekte & busade & inte en endaste gång var dom på dåligt humör!! inte ett endaste utbrott heller!!  världsklass!
vi hade så kul att vi glömde bort tiden.... jag hade sagt till douglas mamma att vi skulle vara hemma till kl 19.... men när kl var 19, då satt vi och käkade glass i godan ro innne i badhuset...hehe... så det blev snabba ryck upp & in i duschen, samt i rekordfart klä på oss & swisha hem med pojken!  en väldigt rolig kväll har vi haft iallafall, och nu sover grabbarna som små grisar, gott i deras sängar!

imorrn ska jag & Hampus hänga med mamma & pappa på dollarstore & småhandla littegranna!  ska bli skoj.
måste ju passa på när man är ledig....
sedan efter hämtning av Anton på skolan så ska vi faktiskt inte göra nånting! inte på hela kvällen!!  wow!
nu ska jag städa ihop lite sedan är det CSI som gäller.....
men förresten, vikket j-vla ställe min broder verkar jobba på alltså...... som inte betalar ut lönen i tid!!  de borde skämmes!!  ställ dom i skamvrån för guds skull! fattar dom inte att folk behöver sin lön i tid?
jag skulle bli helt vansinnig om jag inte fick mina pengar när jag skulle ha dom!
jaja... nog av skällandet...
ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Vilka skurkar :0
Imorrn ska jag iallafall få besök från staden minsann!
Det blir trevligt, det!
Hörs...

2008-05-26 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0