jobb, pizza,glass & trevligt sällskap!:)

ja men det omfattar ju ungefär vår dag idag.... ! :)
först så steg jag upp imorse pigg som en mört! jobbade järnet i nio timmar, sedan for jag & hämtade kidsen hos deras farmor,åsså for vi upp till skedom, för jag hade bestämt att vi skulle bjuppa mamsen på pizza, hon skulle oxå äta middag ensam, så då käkade vi med henne, hon blev väldigt glad! tror jag...hehe.. vi dundrade liksom bara in & sa att nu ska vi beställa pizza & äta här, med dig!  :)
sedan så visste vi ju från säkra källor att Ankan & gänget Au 1-5 skulle visita jimmy & bettan, eftersom dom äger en sååååå cool bil, som de skulle cruisa runt med några svängar runt stan med alla de andra raggarbilarna!
jag vet inte någon kvinna som ankan som kan få allt att verka så himla enkelt!  hon är helt otrolig!  som idag, då hade hon sin stora coola bil med tre barnstolar i, plus två stora barn med.... åsså ner på cruisingen! :)
de skulle visst sova över hos bettan & jimmy, men innan en annan skulle ens fundera på att ta sina 5 barn och fara ut på en långresa....hehe... helt enkelt fantastiskt tycker jag, som ibland kan tycka att det är jobbigt nog att fara & handla på ica med båda barnen...hehe  :)
vi hade himla kul iallfall, våra barn har en förmåga att leka helt fantastiskt bra med varandra!  mina barn undrar redan nu om inte alla barnen & deras mamma kan komma & sova över hos oss någon gång??  och jag sa till mina barn att självklart får dom göra det!  så nu är bollen hos dig ankan.... nu är det bara till att ta alla ungar & komma hit till oss framöver!  hehe! 
& hennes minsting, Tyrone är helt sjukt lik milo!  han skrattade mest hela tiden oxå!  mkt söt bebbe!
milo han var glad som vanligt,, han fick hänga med mig & de andra upp till lekparken & leka med kottar en sväng, han verkade tycka att kottar var the shit!  :)
efter betta&jimmy besök, åkte vi & köpte gooood glass!  det är mumsigt i värmen med glass!
sedan på väg tillbaks till barnens farmor, tog vi en sväng förbi min pappas jobb, så killarna fick kolla in moffas jobb!  det var mkt uppskattat av mina killar! vi kom tillslut till farmodern, sent.... vid 21:30.....  :) vi hade ju haft så himla mkt att hinna med att göra så det blev bara så....  nu ska jah  sussa, så jag är pigg & alert på min 14 timmars dag imorrn....  :)  goood night sweethearts!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja, det blev ju övernattning "at Milo´s". Sista svängen på stan blev runt 3.30 för att hämta tjejen som följde med oss. Skulle hämta vid 2 tiden, men vi somnade båda två på varsin sida om stan :0 Gissa hur förskräckt och orolig jag blev när jag vaknade med ett ryck kl 3.30 och hon inte hört av sig!!!! Det var inget farligt illafall, och allt ordnade upp sig. På vägen hem blev det slut på bensinen 3,5 mil hemifrån. 1,5 mil till närmsta mack... Men det är en annan historia :)
Jag kan ju säga att allt faktiskt är ganska enkelt när man inte har nåt jobb ( inga tider att passa) Jobb har jag ju, på sätt och vis, men ingen anställning, för att vara tydlig!
Jag kan tänka mig vad glad din sambo skulle bli om vi "kikade förbi" och sovde över. Hi hi hi.. J&B´s tv rum såg ut som en flyktingförläggning imorse!
Vi ska hälsa på nån gång iallafall. Det var nära igår, men det blir fler tillfällen :)

2008-06-01 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0