lördagen...

...har jag till största delen tillbringat på jobbet, jag har ju som sagt jobbat min 7-21 tur idag, så nu är den gjord! nu slipper jag den nästa söndag, jippiiee!
på min rast som jag hade mellan 13-15,så kom T med barnen, de hade vart jätteduktiga & cyklat till stan!
så då tog jag en promenad tillsammans med dom,( de fick cykla sakta för att jag skulle hinna med... hehe)
bort till hallstakiosken för att köpa barnen varsin mjukglass....men jag måste säga att det är inte samma sak att käka glass där sedan mamma & pappa sålde kiosken...... den var inte på långa vägar lika god som deras...
men killarna var nöjda iallfall!
sedan så gick vi tebax mot jobbet mitt, där jag pussade &  kramade dem hejdå, eftersom jag skulle upp & jobba igen......
sedan ringde jag T när dom hade kommit hem. och han sa att Anton hade vart så himla duktig & cyklat hela långa vägen hem! vilken kille va?
när jag kom hem igen vid 21 så var de ganska trötta....kan tänka mig det!
så de somnade rätt snabbt....
jag vill passa på att tacka cammie oxå! vi fick två cirkusbiljetter utav henne idag!  jipppiiii!! gissa om killarna vart glada? så på tisdag kväll ska jag & grabbsen på cirkus brazil jack!
det kommer att bli himla skojsigt!  jag älskar cirkus, och likaså mina killar!
imorrn har vi fotbollsträning, hoppas att det kommer många,jag har några nya lekar/övningar som jag tänkte barnen skulle få testa....
nu är jag trötter.....gonatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis i efterskott!!!!
Vi ska oxå på cirkus på tisdag, A har match 17.30 så vi får åka direkt på cirkusen. har ni match på måndag???

2008-05-18 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0