sköna maj välkommen....

jamenvisst, så var det vår då! nu är det maj,och nu har jag bestämt att inte en endaste liten snöflinga skall komma mera.... fast jag har faktiskt vart med om att det har varit 1 dm snö på min födelsedag,jag fyller den 16:e..... på min 15:e födelsedag, då var det ett ordentligt snöoväder det året!  det ni ! :)
idag var jag ju ledig eftersom en ohyggligt trevlig människa  på jobbet ville byta dag med mig! härligt eftersom vi hade mkt på schemat idag! idag så har jag & lilleman vart till ännu en av alla hans tjejer, linn, som hade kalas, hennes lillebror simon hade kalas även han, så det var fullt ös där !
vi hade en rolig stund där hos dom med gott sällskap & gott fika, vad mer kan man begära!
sedan for vi & hämtade upp anton som hade vart på cykelutflykt med mormor&morfar ända bort på nipanskolan & lekt & busat,sedan hem igen!
sedan var det fort hem & fixa middag innan det var dags för fotbollsträningen, den gick väldigt bra, killarna & tjejerna kämpade på som tokar!
lite synd att det inte kom så många idag.... många hade annat för sig nu när barnen är långlediga och allt, så det är ju förståeligt.. men den lilla skaran av tappra superhjältar gjorde iallafall sitt bästa!  :)
nu håller jag på att planera allt som vi skall fixa & dona med i helgen, hade tänkt hinna med en sväng på dollars oxå, åsså skall vi hinna med en massa trädgårdsarbete hade jag tänkt!  men så har man fått höra att det är nåt väldans regn-rusk på väg mot vårt håll..... inte bra....
imorrn skall killarna sova hos mommo & moffa !  de ville så väldigt gärna det så anton ringde snällt & frågade, och såklart så fick dom det!  mamsen & papsen är ju bara såååå underbart snälla! love you....
nu ska jag sova. jobbet väntar imorrn bitti 07:00! puss & kramselikrams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0