sköna söndag!

härlig dag vi har haft idag! vi sov ända tills halv tio nästan....mkt härligt! sedan var det morron-mys i soffan med frukost och barntv! det finns inget mysigare än att sitta & äta frukost med killarna & bara ta det lugnt i tv-soffan! :)
sedan så såg dom att grannbarnen var ute, och vips så skulle dom oxå ut!  jag skulle ändå hänga tvätt ute så jag följde med ut oxå!
vid 12 snåret åkte vi en sväng upp till mor & far för att visita dom, milo, bror & bettan var oxå där, sedan kom min kusin mange oxå!  eftersom han bor i östersund så blir det inte att man träffar honom så mkt, så detta var en väldigt trevlig familje/släkt dag!
grabbarna hade tur på kompis-fronten oxå, eftersom alla deras polare på mamsen & papsens gata var hemma, så det blev mkt leka av! :)
jag fick vara med att mata lille milo med en mkt " vacker" röra oxå, som var hans lunch-oj vad den ungen kan äta! jag lassade in sked på sked, och han bara gapade!  sånt är alltid trevligt, när barnen gillar att äta, Anton & Hampus var inte så förtjust i barnmat..... de slaskade mest runt allting...hehe...
ikväll har vi haft träning oxå, den gick som vanligt bra!
just det!
 jag fick ju present av grannarna idag oxå! alltid trevligt med presenter..... jag fick presentkort på bodens!  jippieeee mera blommor!! :)
imorrn har killarna deras 2:a match, den missar jag för jag jobbar kväll.....   :(
men jag kommer att hålla tummarna för att det går bra!
nu ska jag städa skafferiet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0