vilken härlig dag!

ojojoj vilken dag detta varit!
jag trodde ju liksom att det" bara "var min & thomas föräldrar, samt syskon som skulle komma & gratta mig... med så fel jag hade!
både moster, morbror med familj, kusin med sambo & halva grannaskaran kom oxå!  guuud va kul alltså!  jag blir så glad i hjärtat när hela huset är fyllt utav glada människor!  :)
det har vart en alldeles underbar kväll, och en himla massa presenter har jag fått, fast jag sa att jag inget behövde ha.... jag fick pengar, glaslykta, blommor, presentkort på både bokhandeln & bodens,lotter, mini-äppelträd,och en himla massa kramar!  ;)
och tro det eller ej, allt fika gick åt!  hehe...
tack alla snälla som har skickat mig hälsningar både via bloggen, facebook & sms, det värmer i mitt hjärta ska ni veta!
imorrn bitti skall jag upp iottan.... har ju bytt pass med  en jobbarkompis, ska jobba åt honom i morrn heeeeeela dagen & kvällen, så ska han jobba åt mig nästa söndag, morsdag & allt som det är! känns som ett helt ok byte för min del!  :)
så nu måste jag få min skönhetssömn!
än en gång tack så mkt för att ni alla  har gjort min födelsedag till en underbar dag!
jag tackar mest av allt mina föräldrar som gjorde mig & mamma som förlöste mig...hehe... nu så, har jag tackat klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0