full snöyra!

härligt! idag har det snöat som bara den!!!  mindre kul är ju att det måste skottas oxå.......
idag har jag & Hampusmannen vart lediga, så efter skollämning så låg vi & myste som tokar i soffan halva förmiddagen!
sedan efter skolan har det vart full speed hela tiden, Robin hänge med oss hem, eller hem & hem... vi blev bjudna på fika hos min moder direkt efter skolan, så då åkte vi dit alla tre barnen & jag, vi hade mkt nice där!
Milo var där oxå, efter fikastunden sprang kidsen ut & grävde snögrottor på brinnande livet!  tänk att barnen kan ha det så himla kul med lite snö....  :)
väl härhemma kom grannbarnen hit oxå!  så nu springs det för fullt härhemma!  :)
vi har hunnit med att baka kakor m. jordnötssmör i,mkt goda...  :)  sedan är det just nu fullt kladdande på bordet nere med leklera & formar!  roligt har dom ialfall!! 

imorrn ska jag jobba kväll, innan jobbet ska jag fara & köpa mig en ny skrivare! tjohoooooo!
på tal om datavaror.... tror ni att jag fått tebax min dator från s-vall än då?? NÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!!!
den har ju bara vart borta i snart 7 veckor nu, så man tycker ju att det vore på tiden att dom skickar tillbaks den till mig.....less blir jag iallfall!!

nä nu ska vi ut en sista sväng i snön innan det är dax för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0