helgjobbet är färdigt!

så har man averkat helgen då... trodde att den aldrig skulle ta slut... har vart mkt på jobbet i helgen...
idag är vi lediga både T & jag, Anton är hemma från skolan för han började att hosta igår, och imorse hade han feber... förhoppningsvis går det över tills imorrn... han blev lite less  över att måste vara hemma eftersom dom skulle bada med fritids idag, men han insåg att han inte skulle orka det till slut..

idag blir det nog att kolla lite adventsstakar & julgardiner, dom ska ju upp innan helgen!  :)
igår fick jag äntligen hämta min dator!
men lyckan byttes till  ledsna miner när jag insåg att routern inte funkar som den ska, så jag kommer inte ut på nätet iallfall....  pissigt!
nu hoppas jag att min bror kan komma idag & fixa till det, eftersom varken jag eller T fattar nånting om detta!
om jag ber han snällt kanske han kan hjälpa oss..  :)

nu ska jag ner & göra äggröra till grabbarna!
kanske nässta inlägg blir från min dator....  * hoppas*.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0