HIPP HIPP HURRA FÖR MILO IDAG!

i dag är det den stora dagen-lilla bebbe fyller 1 år!  :)
vi skall åka dit sedan efter lunch, med alla våra gåvor...  grabbarna har egentillverkat en del av dem..  hehe!
brodern har lagt in en massa roliga bilder när bebbe fick öppna paket i morse!  :)

igår var vi på badet med grabbarna, fullt ös som vanligt! :)
sedan var det innebandyträning , många barn var det med igår, jag tror jag delade ut 14 västar... även syskon till barnen i laget var med, så det var en himla kul träning!

igårkväll gjorde jag mig till, och för första gången har jag gjort tjälknöl.... mkt advancerade grejer det...
steken skall stå i 12 timmar! i ugnen, sedan ska den ligga i en lag i 5 timmar.... snacka om långkok....  :)
nu ligger den i blöt, och den ser iallfall bra ut...

till veckan ska jag vara duktig kicka och beställa tid hos farbror doktorn, måste kolla upp mina värden tror jag, eftersom det inte blir bättre...
känns inte riktigt som om det är en vanlig trötthet som jag har..

jaja, idag skall vi ha ett riktigt skoj kalas hos våran favvo-milo iallfall!!
ikväll är det "stjärnor på is" som gäller!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0