kalasdag!

idag var det full fart hos " Milos" !  :)
kalaset var i full gång när vi kom dit, Ankan & company var där, min mor & far, åsså jag & grabbarna då!
vi fick mkt goda & fina tårtor som Bettan hade gjort, tack för fikat!
medans vi satt nere & fikade, härjade barnen vilt på övervåningen, det lät som värsta festen som pågick däruppe!  :)
Milo hade fullt sjå att leka med lillekussen Tyrone, och öppna paket, men där hjälpte Anton & Hampus till oxå...  :)
jag tror att Milo har vart mkt nöjd med sin födelsedag!
vi hade iallfall en väldans trevlig stund däruppe på skedom!
imorrn skall vi upp på skedomsmon igen, denna gången för att gratta min far på farsdag!
sedan har vi innebandymatch!
hoppas att barnen får vinna imorrn oxå!
nu är det dax för stjärnor på is!
kram!

Kommentarer
Postat av: _V

Och vad har jag nu gjort...du tar bort mina inlägg oxå?? ojoj...

2008-11-08 @ 22:59:59
Postat av: vickan

ooops ! det måste blitt nåt galet.. :( sorry

2008-11-09 @ 09:58:37
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: V

:) ok...blev lite fundersam

2008-11-09 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0