måndag!

ushaligen vad trött jag var imorse när jag skulle masa iväg mig på jobbet...det är skamligt med tanke på att jag vart ledig i helgen.....
men så var det iallfall!

slutade vid tolv, då for jag ner på staden & inhandlade födelsedax present till min mormor som fyller 85 imorrn! det blev en fin pläd till henne & godis!
sedan inhandlades även farsdags presenter till T & min far! skönt att ha det gjort.... Milos 1-årspresenter är oxå fixade & klara!  :) han fyller ju år på lördag han!

sedan blev det hämtning på skolan, kom därifrån med två barn istället för ett..  :) Antons kompis har vart hos sin pappa i södersverige på lovet, så de hade ju inte setts på en hel vecka..  :)
sen vart det hem & leka järnet ett par timmar, jag själv lekte med tvätthögen & disken..  :)

efter middagen for vi & hälsade på Madde & company i granvåg, vi har ju inte vart där sedan Gustav föddes för dryga månaden sedan... så det var på tiden!
som vanligt var det en väldigt trevlig pratstund vi fick, med gott fika oxå!
lille Gustav var vaken & alert !  så himla sötis!  :)

nä nu ska jag soooova, fattar inte varför jag är så trött hela tiden...??......
kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0