slut på helgen....

... har inte vart så mkt att berätta om denna helgen, bara en massa jobb,jobb.... men idag slutade jag tidigt, 16... sedan har vi vart på innebandymatcher, grabbarna hade två matcher idag, en vinst & en förlust blev det idag!
våra superhjältar kämpade på fanstastiskt bra som vanligt!
idag fick jag för första gången tjuvkika lite på några av bilderna som vi var till AnnaKarin & fotade... åååååå vad fina killarna var på korten! helt fantastiska kort, är så nöjd med dessa foton som hon har tagit!
och ändå har jag inte sett alla foton ännu...ska bli spännande!  :)
mina killar tyckte oxå att bilderna var kanon bra!
men vi ska hålla dessa bilder hemliga tills runt juletid.....  :)
nu jobbar jag till 16 imorrn, sedan är jag ledig tills ons kl 14 !  skööööönt!
ska ner & se efter om killarna ska lägga sig.... eller rättare sagt: de SKA lägga sig nu!  :)
kramelikram på er all rara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0