Dagen D....

hallojsan vänner!
nu börjar man att känna att vintern är i antågande.... häromdagen kom det snö! och det mest fantastiska med det är att den ligger forfarande kvar!!!  :)
men så är ju temperaturen nere på -2 ,3 grader hela tiden,jag tycker det är lite roligt med alla människor som går runt & huttrar över att det är såååå kallt..... hehe, tro vad dessa personer tycker att det är när det börjar bli neråt -20 då? :)
ja , idag är det fredag då.,... en spännande dag & natt väntar!
Milo bubben skall ju sussa över här inatt!!!
nu ska jag jobba till 16 sedan så kommer bror & betta med lilla bubben, grabbarna har bestämt såååå himla mkt grejer vi ska hinna med med bebbe!... skulle kanske behövas en veckas barnpassning för att hinna med allt...
ikväll skall vi allafall halloween busa här i byn, även bebbe!  vi har inhandlat ansiktskritor....  :)
imorrn hoppas jag att bebbe vill sova iallfall till kl 7...eller är det ett drömscenario?  hehe..
om nu bror läser detta: kom ihåg att skriva ner det du skulle göra!
och ta med kudde & täcke om det finnes....
igår när vi jobbade, var min pappa ner på stan & spökade med barnen, de hade haft det himla kul!
bror har lagt ut en kul bild på sin blogg....
shit! nu måste jag skynda iväg på jobbet!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0