Lågtryck...

hellooo på er allihopa!
ja, denna helgen har försvunnit i ett nafs...
fredagen minns jag endast som i en dimma...hehe.. skämt åsido, när jag åkte till skolan & hämtade Anton, hängde två extra barn med oss hem, så vi var fulla bilen!  grabbarna tog med sig varsin kompis, sedan så härjade dom & lekte i sisådär fyra timmar, sen var det dax för middag innan jag skulle ha innebandyträningen, jag hade fullt ös på träningen...14 barn kom!  jag kände att jag fick använda min pipa lite väl många gånger, men men, barnen är så himla duktiga, de lyssnade till slut!  :)
så fredagen rann liksom himla snabbt iväg...!
igår så jobbade jag från 6:45 till 21, så den dagen försvann ju lika snabbt den....
kollade på " stjärnor på is" när jag kom hem... himmelens vad bra Markus fagervall är!!!
som Anton säger" En riktig talang... "  hehe...

idag jobbar jag endast till kl 16, skönt!
sen är det dax för match, denna gången mot " prästbordslirarna"  kan bli farligt....
och imorrn fyller min kusin robban år, med han arbetar som militär uppe i norr, så han är bara hemma helger, så vi firar honom i dag istället, hela 21 år fyller han!  :) hipp hipp hurra!

ja, hörni... ni som läser min blogg vet ju att jag haft lite konstigheter för mig, med svimmningar, yrsel & hjärtfladder.... nu tror jag att jag vet varför!
jag bad en kollega kolla trycket på mig igår, inte i vilande , men iallfall, och hon trodde inte sina ögon, jag hade 90/60, det är hyffsat lågt... så mina bekymmer verkar komma av att jag har så lågt blodtryck, en del av bekymmerna iallfall....   :)
nix nu måste jag kila iväg på jobbbet!
kramen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hm...läbbigt med ditt blodtryck, gå till läkaren och kolla vad det beror på!!!!!!!!!!!!KRAM!

2008-10-19 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0