säsongspremiär!

hoho!
sitter just nu & kollar Idol!  åå så jag gillar det programmet!!  hitills har man inte hunnit skaffa sig några superfavvisar , men det är många som är bra...bl.a Johan Palm, LouLou, Sepideh,Anna B, Robin:arna ( de är två ..)
ja, nu hade jag räknat upp en hel hög...men de är många som är så bra!
nu ikväll har vi ahft vår första innebandyträning, det gick himmelens bra!

idag efter hämtning på skolan, fick vi besök av bror & Milo, samt att Madde m. magen & hennes tre troll kom förbi med medhavda kokosbollar-mycket trevligt! nu är det nära en förlossning tycker jag det ser ut som....  :)  jag sa att hon förmodligen kommer att föda bebbe under helgen...får se om jag har rätt !  :)
imorrn blir det nog ett besök hos mamma & pappa, medans Anton är på äventyrskalas på hallstaberget!
nä nu är reklamen slut, måste gå & kolla!
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan!!!

Var precis in på din blogg och tog några bilder, hoppas du inte misstycker :)

Ingen bebis!!!

2008-10-04 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0