Tisdag!

tjolahoppsansa!
nu har jag nyss inkommit efter en promenix med stavarna ute i den mörka skogen!  HÄRLIGT,HÄRLIGT!
tyckte att det var ett tag sedan jag gick med stavarna så det var verkligen på tiden kände jag...

idag har gubbarna från thermo-kyl vart här & istallerat vår nya värmepump, det blev väldans bra!  nu ska bara el-gubben komma hit & fixa till så att vi kan köra igång den, det ska göras imorrn tror jag!
gubbarna instruerade( eller försökte iallfall..  :)  ..  ) mig med att visa alla finesser med denna värmepump, mkt va det...
vi fick med en GPS oxå, har inte förstått grejen med denna ännu... jag menar, det finns ju kartor... men det var ju bra att vi fick med en sån där gratis iallfall!  :)

idag medans Anton var på skolan så stekte jag & Hampus biffar i vild förtvivlan!  hehe... mååånga biffar blev det! jag gjorde med olika kryddblandningar, de blev alla lika bra!

 nu ikväll har vi spelat brädspel med killarna, både yatzy & ett sång & charad spel, det är verkligen skoj med spel!

 nä nu ska jag ner & spela mera!
ikväll kl 21 blir det att kolla in Paolo Robertos nya mat-program- kan nog bli ganska skoj!

tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hallå där

jisses vad du är hurtig av dig. Ute och går, steker biffar och spelar spel.

Du få hojta till när du vill ha fotningen så kan vi kolla hur karln jobba och hur jag jobba.

Ha de gott



//Anna-Karin

2008-10-21 @ 20:20:48
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0