veckobrevet!

ja, så sitter jag här vid lilla pappsens dator då..
har inte hört ett endaste litet ord om hur det går med fixningen av min dator i s-vall.
man kan väl säga att vi numera är IT-handikappade!
ja vad har hänt sen sist då? helgen som var så var det höstmarknad här i staden, eftersom jag jobbade hela helgen så blev det bara en kort sväng dit för att barnen skulle få köpa sig lite småsaker!  det var superfint väder oxå, så det blev riktigt lyckat!
Anton var på scouterna i söndags, de hade fått hållt till i scoutstugan i spannsjön, han hade haft det jättekul!
åsså på söndagkväll hade vi vår andra innebandymatch, denna gången var det mot rödsta guld, vi vann med 7-2, Anton gjorde 4 mål!  eller som han själv kallade det: fyrtrick...hehe, det tyckte jag var lite roligt... tänk om han gör sex mål.. ska han kalla det sex-trick då.. hehe...nä huvva , det är nåt  helt annat det... och den diskussionen är han lite för liten för att få höra...  :)

igår var vi på kvartssamtal med Antons fröken, det gick hur bra som helst! inte nåt att klaga på alls, det trodde jag inte heller, för Anton gillar verkligen skolan, och är superlycklig varenda gång som han får läxa !  hoppas att detta håller i sig under hela skoltiden...  :)

nu har vi nyss ätit god middag med min mamma & pappa som bjöd hit oss, mkt trevligt !  :)
vi fick kyckling & currysås m. potatis & sallad!
nu sitter grabbarna & spelar brädspel med min mor & far medans jag plinkar lite på datorn!
tidigare i dag var vi en sväng ner till björkå för att gratulera Angelica i efterskott på 25 årsdagen, jag hade gjort ett halsband & örhängen till henne samt köpt en fin blomma, hon verkade nöjd med det!
vi fick massvis med gott fika( som vanligt) och Alfons växer så det knakar!  han lekte & gosades med grabbarna så det stod härliga till!!  hon hade faktiskt fått en ganska stor mage redan nu... kanske tvillingar?  :)

på tal om magar & bebbar... nu verkar det vara bebbe på g hos madde... hon hade visst haft värkar hela natten... kanske, kanske får hon & daniel sitt 4:e barn idag eller ikväll???  spännande som bara den!!!!  :)

idag har jag ledig dag, känns skönt. jag är så himmelens trött nuförtiden... har gått ner ett till kilo sedan förra veckan oxå.. bra på ett vis, men lite konstigt med tanke på att jag tycker att jag äter som en häst!
nu väntar en helgs arbete till sedan så är jag ledig tre helger- jippii!
till helgen ska killarna sova över här hos mor & far oxå, som vanligt håller dom på att tok-längtar tills dess.  :)

nä nu ska jag förena mig med reste av familjen för att spela spel jag oxå!
kramen på er!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag utgår från ditt ickebloggande i dag att ni inte fick igång maskinen på våning två. men du är alltid välkommen hit och blogga mm.när du har tid.

2008-10-16 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0