Vintertid!

inatt var det dax att dra tebax klockan en timma... jag glömde det inatt när jag gick & la mig.. så det fick göras imorse istället!  barnen vaknade vis halv nio( trodde jag..  )  när det i själva verket var halv åtta då.... hehe  så det var bara till att stiga upp! men jag är glad över att dom sover så pass länge iallfall, med tanke på att vi har bekantas barn som alltid kliver upp runt kl 06. .. hemska tanke...  :)

igår var Anton på skojigt kalas, det hade vart skattjakt & allt möjligt!
sedan tog vi min lilla mamsen i bilen & for på remsle pizzeria & intog god pizza! att det kan vara så himla gott med pizza!!
sedan vid kvällskvisten så kom Catrin , Gabriel & Adelia & hade lite lördagsmys med oss, det var väldigt trevligt, barnen lekte fint med varann som vanligt!
jag fick sitta & introducera Catrin i Facebooks lilla värld, hon hade nyss gått med & ville ha lite hjälp av ett proffs... hehe...
dom stannade tills mitten av " stjärnor på is" på tal om det, våran Markus vann INTE igår...han fick tredje bästa poäng denna gången... till barnens besvikelse... de tror att han ska vinna varenda gång!

satt nyss & kollade in brorsans blogg, och han har visst fått når dille på åsa-nisse!  det får en att bli lite sugen att kolla in en åsa-nisse rulle- måste ha vart typ 25 år sedan jag kollade på åsa-nisse!  kult!

det blev ingen " sex & the city" film för mig igår heller...skandal!  måste ta mig i kragen & kolla den ikväll!

idag är det innebandymatch kl 17, tills dess ska vi inte göra nåt alls!  :)
kramar!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha, men nu jävlar har du valt en liten fontstorlek! Jag kan knappt, med mina unga oförstörda ögon, läsa vad som står!

2008-10-26 @ 16:54:55
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: syster

hehe... jag råkade komma åt nån knapp.. vet inte riktigt hur jag bar mig åt! men nu är ordningen återställd!

2008-10-27 @ 05:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0