Groda,Glasstrut & Glasspinne....

dessa tre ord är viktiga i simskolan ska ni veta!  :)
det är så simfröken säger när hon visar barnen hur bensparkarna skall gå till! och barnen är himla duktiga, Hampus kirrade det där på en gång !
Groda- dra upp benen mot midjan.....
glasstrut- sparka benen utåt/bakåt...
glasspinnen-åsså ihop med benen...
jag tycker att det var helt suveränt!
vi stannade kvar & badade lite längre med grabbarna idag, eftersom T var med för första gången, vi hade riktigt kul!
ååå nu är jag alldeles snurrig i huvvet!  har suttit & kollat ssk-utbildningar...det finns så himla mkt!
jag har så många frågor, men så få svar på dem....... typ: hur lång tid kan matte b ta att läsa in?
- när skall man söka ssk?
-vart finns dom?
- vad kommer utbildning att göra med ekonomin?
-hur kollar man studielånen?
ojojoj.... så himla mkt grejer alltså....
men jag får börja med en sak i taget tror jag!
jaja, nog om detta.
imorrn är det dags för " The match" - semifinalen i kvartersen....ojoj man är nästan lite nervös måste jag säga....
men jag har sagt att det spelar ingen roll hur det går,bara dom har kul på planen! (fast barnen vill ju vinna...... )
imorrn klockan 18:00 vet vi hur det gått!
imorrn 'är jag & hampus lediga! vet ej vad vi ska hitta på...kanske en sväng till dollarstore...har inte bestämt ännu...
nu skall jag kasta in lite tvätt i min underbara torktumlare!  :)

Kommentarer
Postat av: veronica

jah ska läsa ma B på 5 veckor, det beror på vart du läser. Be om att få en egen studieplan. Läs tex på flex via komvux. Ekonomin blir inte den bästa :) via csn kan du få studielån och ett tillägg när du har barn. Med allt så får man ca 8000-8500/ månad...så det gäller att kunna jobba lite extra :) vill man så går det. kram

2008-09-03 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0