hemma idag..

ja, så sitter jag här hemma nu då.. istället för att vara på jobbet.
jag klev upp som vanligt idag, sedan vid kvart i sex tiden fick jag världens kramp i magen, sprang på toa, hade asont i magen alltså!
krampen fortsatte , och vid kvart över sex insåg jag att jag inte skulle klara av att åka på jobbet, så jag fick ringa mig sjuk.
nu har jag legat & vilat mig i soffan, krampen har släppt, som tur är, men man känner sig lite matt & så har jag ont i huvudet.
vet ej vad det var. det är iallfall ingen magsjuka, som tur är!
nu ska jag äta lite innan jag hämtar barnen.
antagligen kommer jag att vara på jobbet imorrn igen fit for fight!
nu tycker ni säkert att jag är mesig som stannar hemma från jobbet för lite kramp i magen, men det går ju inte så bra att jobba när man får kuta på toa stup i kvarten..
antagligen har detta bara att göra med att  min magmun inte är riktigt som  den ska.. men nu mår jag iallfall mkt bättre!
good bye!

Kommentarer
Postat av: V

Ja, det e ett hästjobb att flytta, men det e skönt när det e över :) matten...går inte allt för bra :)förstår mer men e helt ointresserad.

Hoppas magen löser sig, illa med kramper. kram

2008-09-25 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0