Scouter redo? - Alltid redo!

goderafton!
idag slutade man 12! underbart!
for & handlade en fin blomma till min granne Helena, som fyller 35 idag! sedan hämtade jag Anton på skolan,så for vi ner & prövade ut Handbolls-huvjackan & byxor, kommer att bli så snyggt, Anton M, ska det stå på både jacka & byxa,coolt! :)
ikväll har vi vart på Hampus näst sista gång på simskolan.... ååå så tråkigt att den snart e slut... nu när dom börjar att bli som duktigast!'
medans Hampus var på simskolan, for Anton på scouterna! det var första gången, och barnen blev indelade i olika åldersgrupper. Anton hör till Bäver-scouterna & gruppen heter Igelkottarna !  de har fått lära sig lite lekar & sånger, åsså såklart scouternas ledord: Alltid redo !  :)  alla barnen var väldigt nöjda med kvällen verkade det som!  kul !
nu sitter jag & kollar på maria wärn-främmande fågel som går på fyran-mkt spännande serie!
åsså har jag smaskat glass!  ush vad glass jag ätit senaste veckorna!  och vet ni vad det konstiga är? jo, jag har gått ner 5, 2 kg sedan i augusti..... av att inte göra något särskilt...visst är det skumt?  det kan ju ha något att göra med mina konstiga yrselattacker jag har haft ett par gånger..men man vet inte.. på jobbet tycker dom att jag ska till doktorn för att ta ett tyridea prov... sköldkörteln, ni vet, att det kan vara nåt vajsing med den., men det tror inte jag, jag tror helt enkelt att det inte är nån fara på taket, jag är mest nöjd över att få tappa några kilo.... det skadar inte! :)
men fortsätter jag att vara yr & så nåt mera så lovar jag att kolla upp det! promise....
nä nu är det riktigt spännade på tv...måste sluta!  puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Fadern

ett PAR gånger !!! då är det dags,eller hur?

visst är den bra Maria Wern-serien, den finns på topplistan på Bokus nu, Jag gjorde en miss på Liza M.-boken. den är inte skickad än från bokus,men konsum släpper den imorron 20:- billigare. surt!!!

2008-09-24 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0