sleepy sunday....

...NOT !  :)
idag har vi haft en härlig söndag, förutom att det har blåst nåt så in i norden alltså! allvarligt, det måste nästan ha vart stormvarning tycker jag....
nu idag har vi exempelvis haft strömavbrott i 7 timmar.....jippiiii!  tur var att vi inte vart hemma sedan kl 13.. och kom åter hem till huset vid halv sju tiden...
vi har skjutsat Anton till T match idag, som han så gärna ville kolla på, tyvärr blev det en förlust för sollefteålaget med 16-5... och dessutom fick Anton se pappa bli utvisad... men Anton tyckte att det hade varit en bra match att kolla på, och det är ju huvudsaken det! som Anton sa: det var ju faktiskt ett av de allra bästa lagen i serien som vi spelade mot, så då kan man få förlora när det andra laget är så himla bra! klokt sagt av honom tyckte jag.
efersom Hampus inte ville kolla, drog vi & hämtade Milobubben en stund, & tog med han till min mor & far! där lekte vi en massa, sedan fick Milo bada tillsammans med Anton & Hampus, när Anton hade kommit tillbaks från matchen.
det gillade Milo mkt !  jämarns vad han plaskade på!!  :)
han tyckte även att han borde bajsa på sin fasters tunika.....och eftersom fastern inte hade med sig extrakläder, så fick fastern åka på innebandyinfo-möte med bajstunika.....  :)  hihi!
jag försökte mig även på att få Milo att vinka, men varje gång han skulle vinka, så skakade han på huvudet....  :)
snart så ska jag få honom att säga " faster är bäst ! "
väl hemkommen till det ofantligt mörka huset.... så fanns det inte så mkt att hitta på, så vi tände en massa ljus , och fikade kvällsfika i vardagsrummet, medans killarna fikade, så läste jag några sagor för dem... vi hade riktigt myspys!
imorrn är det dax för Antons första handbollsträning! skall bli kul.
och att jag bara jobbar till 13 är ännu kulare!!!  :)
go natt & sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0