sorgen...

...ikväll satt vi och tittade på en massa foton som jag skickat till framkallning,och som damp ner i brevlådan idag,och så kollar Anton igenom dessa och så helt plötsligt så blir han jätteledsen & började storgråta.... lilla älsklingen...han hade hittat ett kort på våran lilla kattunge, ett foto som jag tagit alldeles innan den försvann...och kattungen var så söt på bilden & Anton blev alldeles rörd... han sa att den var så himla söt & att han saknade den så mkt..... jag tog honom i famnen och lät honom gråta ordentligt, efter ett tag blev det bättre, jag sa till honom att man får gråta & sakna katten, åsså frågade jag om han ville att jag skulle ta bort bilden, men det ville han inte, han ville kunna titta på den emellanåt,och minnas hur fin den va........ verkligen fint sagt utav Anton tycker jag.
han var lite ledsen ett tag , hade lite svårt att somna... men till slut så somnade han.
jag tycker det är fruktansvärt när ens barn är så ledsen,och man vet att inget man säger kan göra saken bättre...det är bara att trösta och vänta ut....

idag har vi vart på simskolan igen, detta var den 6:e gången,bara 4 ggr kvar!  tråkigt nog så jobbar både jag & T den kvällen som kommer att bli den sista...får se om någon rar själ vill hänga med Hampus på simskolan då!
han tycker verkligen att det är jättekul!!
imorrn ska jag & Hampus upp på skedom efter att vi lämnat Anton på skolan,vi ska hämta hem Milo till oss ett par timmar!
sedan kommer Anton att ha med sig en kompis hem från skolan, så det blir nog high life imorrn!  :)
på kvällskvisten ska grabbarna upp & sova hos min mor & far!  gissa om de längtar? :)
nu ska jag kolla på inspelade " Heroes"......  kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vart var det du vände dig då? Till komvux eller?

Jo, jag skulle vilja plugga lite matte, fastän det var mitt nästsvagaste ämne i skolan.. suck och pust Å andra sidan är jag kanske mer motiverad nu när jag har ett mål? hoppas

Kram/Suss

2008-09-11 @ 22:22:24
URL: http://soqte.blogg.se/
Postat av: vickan

jag ringde kommun växeln,682000 och bad dom koppla mig till komvux,där fick jag prata med en i receptionen som tog mitt namn & adress, sedan skickade dom hem ansökningsblankett, så är det bara att fylla i den, skicka in, och vänta på att läraren kontaktar dig när du kan börja! piece of cake! :) lycka till,och förresten så var matte mitt SÄMSTA ämne... :)

2008-09-11 @ 23:00:28
Postat av: Susanne

tyvärr hade de gått för dagen, nya försök till veckan! :)

2008-09-12 @ 15:55:06
URL: http://soqte.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejtjo! Har lilla katten försvunnit??Har inte jag hört någonting om...Hoppas ni har det bra i det kalla höstvädret :o) hejhej hemskt mycket hej!

2008-09-15 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0